SAGUNT AUGMENTA A 20.000 EUROS ELS AJUDES AL FOMENT D’ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES D’EDUCACIÓ.

Resultado de imagen de PUERTA DEL AYUNTAMIENTO DE SAGUNTO

L’Ajuntament de Sagunt ha obert hui el termini de presentació perquè els centres educatius del municipi d’infantil, primària, secundària i especial, així com les AMPAS, sol·liciten les ajudes al foment d’activitats complementàries educatives. Segons afirma el regidor d’Educació, José Manuel Tarazona, enguany augmenta la partida pressupostària de 15.000 a 20.000 euros destinada a estes activitats. Les sol·licituds, així com la documentació necessària, es lliuraran del 27 de febrer al 27 de març i es farà a través del registre d’entrada de l’Ajuntament o per qualsevol dels mitjans assenyalats per la llei.

Per a Tarazona les activitats complementàries “són una aposta de l’Ajuntament per complementar el currículum i el programa educatiu dels centres del nostre municipi amb activitats complementàries que tant escoles, Resultado de imagen de Sagunt augmenta a 20.000 euros les ajudes al foment d'activitats complementàries d'educacióinstituts com a AMPAS van voler fer servir per a prendre iniciatives educadores des dels centres educatius del nostre poble”. Ha afegit que l’augment de la quantia de les subvencions s’ha dut a terme “perquè volem que Sagunt siga una ciutat compromesa amb l’educació, una ciutat educadora”.

Els projectes o activitats a finançar seran aquells el nombre de participants dels quals tinga un mínim de quinze i la durada de l’activitat un mínim de dos mesos. S’exclouran els projectes esportius, aquells la finalitat exclusiva dels quals siga l’activitat teatral o els que s’incloguen en el projecte curricular del centre.

Segons l’ordenança, les activitats complementàries d’educació són les que, pel seu caràcter cultural, creatiu, educatiu i lúdic, contribueixen a la formació integral dels escolars al mateix temps que compleixen una funció de suport a la conciliació de la vida familiar i laboral, en realitzar-se dins i fora de l’horari escolar, i permeten una major implicació de pares, mares i alumnes en la seua gestió i organització.

Estes ajudes tenen com a finalitat donar resposta a la demanda social de la comunitat escolar, en la mesura que contribueixen a aconseguir una formació integral de l’alumnat i permeten una major participació de la comunitat educativa, essencialment de l’alumnat i dels pares, en la gestió, organització i realització d’estes activitats, així com estimular la implicació d’estos sectors en la vida del centre. Al mateix temps, es potencien els valors relacionats amb la socialització, la participació, la cooperació, el respecte a les opinions dels altres i a l’assumpció de responsabilitats, entre d’altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*