INTELIGÈNCIES MÚLTIPLES

Probablement, haureu escoltat alguna vegada allò de la inteligència emocial, és a dir, la capacitat de cadascú per a manejar, entendre, seleccionar i treballar les seues emocions (i també les dels altres) amb eficència, sempre buscant resultats positius.

Daniel Goleman va dir que la inteligència emocial és la clau per a l’èxit personal, i no en va la Harvard Business Review va dir que aquest era «un concepte revolucionari, una noció arrasadora i una de les idees més influents de la dècada». Si estàs desitjant saber més, continua llegint!

ENLLAÇOS INTERESSANTS

  • AulaPlaneta – Cómo trabajar las inteligencias múltiples en el aula
  • EduCaixa – La educación del futuro se basará en las “inteligencias múltiples”
  • Claudia Quezada. Document en PDF

GALERIA D’IMATGES

VIDEOS

La intel·ligència no és una capacitat fixa, sinó desenvolupable. El psicòleg i docent Howard Gardner ha plantejat la teoria de les intel·ligències múltiples (vuit), així: intel·ligència lingüística, musical, lògica o matemàtica, espacial, corporal o kinestèsica, intrapersonal, interpersonal i naturalista. Que són i en què consisteixen les intel·ligències múltiples, resum, professions i perquè serveix cadascuna d’elles. Especial en educació, docència, psicologia i aprenentatge escolar infantil.
Font d’imatges: pixabay.com (all)

Hi ha persones a qui activitats que per a nosaltres són complicades, ells les executen amb una facilitat extraordinària. Tots tenim talents i habilitats especials per conèixer i modificar el nostre entorn i corresponen a diferents intel·ligències que tenim més desenvolupades que altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*