EVITA CONFLICTES

Per a prevenir resultats roïns, problemes interpersonals, baixa productivitat i falta de lleialtat, el suggeriment és que encamines els teus empleats a treballar en benefici del negoci i els faces saber que les mesures que preses són per a aconseguir el bé comú.

En el teu paper com a líder et correspon estudiar els resultats laborals, investigar el que es comenta pels corredors, preguntar als teus empleats les seues dificultats i molèsties, i desenrotllar una retroalimentació entre tot l’equip, ja siga de manera individual o grupal.

Els principals conflictes dins dels equips són:

  •  L’excés de soroll en la comunicació informal.
  • Les queixes i desacords en els projectes.
  • La falta d’enfocament cap als objectius.
  • Una actitud individualista en alguns dels seus membres on no hi ha la cooperació.

Si identifiques aquestes situacions en la teua empresa, es recomanable que faces sessions periòdiques per a definir les tasques de l’equip de treball i reunions més informals per a aconseguir la seua integració.

“Donar-les la periodicitat adequada beneficiarà tant al creixement laboral com a personal, dins i fora de l’empresa”. Per a fixar el teu calendari, és suggerible realitzar les juntes formals cada 15 dies aproximadament i programar unes tres reunions informals a l’any, amb l’únic fi de crear dinamisme dins del grup.

Finalment, és important que prengues en compte l’actitud de la gent durant aquestes activitats per a identificar possibles focus d’atenció.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

*